אופנה צנועה המדריך ל-2021

האם ניתן למצוא בגדים איכותיים וצנועים אך גם אופנתיים? היכן קונים אופנה צנועה באינטרנט? מה כדאי לדעת לפני שקונים?

אפשר לקרוא לזה מהפך, כי אין מילה אחרת שתסביר בצורה טובה את מה שקרה לאופנה הצנועה בשנים האחרונות. אופנה צנועה היא כבר מזמן לא חולצה כחולה מכופתרת וחצאית ארוכה ומשמימה, אלא עולם שלם של צבעים, בדים, רכות ואופנה. האופנה היום זמינה לכולן, היא ברשת האינטרנט וברשתות, היא מגיעה בכל מידה ועם אביזרים משלימים.

אופנה צנועה לערב

אם בעבר נשים צנועות שרצו ללבוש שמלות צנועות לאירועים היו צריכות להזמין לעצמן בגדים בתפירה אישית הרי שכיום זהו לא המצב. כיום נשים צנועות יכולות למצוא לעצמן שמלות ערב ייחודיות, נוחות ומלאות בשיק וסטייל וזאת מבלי לוותר על הצניעות. שמלות ערב צנועות תמיד יהיו מהודרות יותר ויכללו שימוש בבדים יוקרתיים כמו משי, שיפון ותחרה.

יעשה בהם שימוש באלמנטים שונים כמו ניפוח שרוולים, קפלים מיוחדים בבד, שימוש בכפתורים, חגורות ובדים עם הדפסים מיוחדים. הבגדים מגיעים בכל המידות ובמחירים שכל אחת יכולה להרשות לעצמה.

אופנה צנועה לימי הקיץ החמים

נשים דתיות בעבר סבלו מאוד בימי הקיץ החמים בשל אופנה שלא התחשבה באקלים הישראלי. כיום הדבר אינו כך כלל, נשים יכולות ליהנות מבדים מאווררים ונעימים ולא לסבול מהחום באופן קיצוני. בקיץ עושים שימוש בבדים בהירים שאינם קולטים את קרני השמש, בבדים נושמים ונעימים לגוף כמו כותנה בשילוב עם לייקרה ובעיצובים שאינם צמודים ומאפשרים לגוף לנשום. ניתן לראות כי בקיץ נעשה שימוש רב בבדים עם הדפסים מיוחדים ועדינים, לעיתים פרחוניים וגם מכיסויי ראש חלקיים.

כיסוי ראש לונג חום עם בז

כיצד מתאימים כיסוי ראש לשמלה?

התאמה של כיסוי ראש לשמלה הוא נדבך מרכזי בעולם האופנה הצנועה. לימי החורף הקרים מומלץ לבחור בכיסויי ראש מבדים עבים שישמרו על חום הראש, בימי הקיץ החמים מומלץ לבחור כיסויי ראש מבדים נעימים, קלילים ובצבעים בהירים שאינם קולטים את חום קרני השמש. כאשר מדובר על אירוע – יש לבחור כיסוי ראש שיתאים לשמלת האירוע – וכדאי לזכור שלא תמיד חייבים שהצבעים יהיו תואמים, אלא מתאימים.

כך למשל לא חובה לשים עם שמלה שחורה מטפחות ראש שחורות או אפורות, אלא ניתן להתפרע ולשים כיסוי בצבע זהב, כחול או ירוק. בקיץ אם לובשים שמלה צהובה או פרחונית ניתן ללבוש כיסוי ראש לבן עם דוגמאות מיוחדות של הבד וכו’

השיק מתחיל כאן

באתר B-chic השקענו מחשבה רבה על בחירת הפריטים האופנתיים והצנועים, כך שיקלעו לטעמים שונים ויהיו מתאימים לכל האירועים. בין אם מדובר על אירוע ערב, בין אם בגד לעבודה או לאירוע קטן של המשפחה, באתר שלנו ניתן למצוא את הפריטים עמם מרכיבים את הלוק המושלם. להרכבת מראה מושלם ליום יום ולאירועים כל שעליך לעשות הוא להיכנס, להתרשם ולבחור אופנה צנועה ושיקית – אנחנו כבר נדאג שהפריטים יגיעו אליך במהרה.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

נגישות
התחל צ'אט
1
צריכות עזרה?
היי, ברוכים הבאים למותג B-CHIC
איך נוכל לעזור?, לכל שאלה שלחו לנו הודעה, מבטיחים אנחנו עונים מהר :)