בגדים לדתיות -המדריך ל2021

יש לך צורך בבגדים צנועים ליום יום? כיצד עולם האופנה הצנועה השתנה בשנים האחרונות? היכן כדאי לקנות בגדים לדתיות כיום?

בגדים לדתיות הם כבר מזמן לא מה שהיו פעם. בשנים האחרונות האופנה הצנועה עברה תהפוכות והפכה להיות חלק בלתי נפרד מהמיינסטרים, כשאתרים ורשתות אופנה נותנים חלק בלתי נפרד ממדפי החנויות לטובת הבגדים הצנועים. היום ניתן למצוא אופנה צנועה איכותית, מיוחדת, אופנתית ובמחירים טובים והקנייה הפכה קלה וזמינה יותר ממש כמו ברשתות האופנה הגדולות.

שמלה אוברסייז פרחי דייזי

בגדים לדתיות אז והיום

עולם האופנה הצנועה עבר מהפך, לא פחות ולא יותר. עד לפני עשור ניתן היה למצוא אופנה צנועה בעיקר בחנויות רחוב בשכונות מאוד ספציפיות בעיר, מבד מאוד לא נעים ובדרך כלל ללא שום יצירתיות בבחירת הצבעים. בגדים אלו היו בצבעים אחידים, בדרך כלל כהים וללא עיצוב מיוחד מבחינת קווים או אופנה. לפני עשור החלה מהפכה שקטה – נשים דתיות רצו גם ליהנות מאופנה, צנועה אך יפה, נעימה ומעוצבת.

היו מי שהשכילו לזהות את הצורך וכך החל לצמוח לו עולם חדש של אופנה שהפכה היום למובילה. כיום אף ניתן לראות כי נשים חילוניות בוחרות לרכוש בגדים מסוימים מרשתות צנועות כיוון שמעבר לצניעות מדובר על אופנה לכל דבר.

על מה מקפידים כשמדברים על בגדים לדתיות

יש שמקפידים יותר ופחות אך ישנם כמה כללי בסיס לאופנה הצנועה שניתן לראות בכל מקום. ראשית כל, באופנה הצנועה לא יהיו מחשופים משום סוג. החולצות והשמלות בכל עונה יכסו את אזור המחשוף בצורה מלאה, אך לא בצורה חונקת. שנית, השרוולים יהיו עד המרפקים ואורך השמלה הצנועה יהיה לפחות באורך הברכיים ויכסו אותן. דבר נוסף שעליו מקפידים הוא נושא שקיפות הבד. על הבד להיות בד שמכסה ואינו שקוף, אם מדובר על בדים שקופים בדרך כלל תהיה שכבה נוספת שתסייע בהסתרה מתחת להם.

כיצד הופכים מראה למושלם?

כל מראה אופנתי לא יהיה שלם ללא האקססוריז הנכונים ובראש טבלת האקססוריז של האישה הצנועה מונחת לה מטפחת הראש. אישה דתיה נשואה תעטוף את ראשה במטפחת ראש מחוץ לביתה, כל אחת כראות עיניה ועל פי תפיסת עולמה.

כיום, חלק בלתי נפרד מהאופנה הצנועה שייך למטפחות הראש. הן מגיעות בשלל דגמים, דרכי קשירה ובדים. יש מטפחות ראש שמתאימות לחורף והן עבות ומחממות, יש מטפחות לקיץ והן מאווררות במיוחד ויש מטפחות שמתאימות לאירועים.

חוויית אופנה אחרת

אתר B-chic הנו אתר ובו פריטי אופנה ייחודיים לנשים צנועות. אצלנו ניתן למצוא פריטי אופנה שאין בשום מקום אחר, במגוון עיצובים מיוחדים, במחירים שווים לכל כיס ועם משלוח מהיר עד הבית. תמיד חלמת שהארון שלך יהיה מלא בשיק? הגעת למקום הנכון, כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחור בגדים לדתיות שיודעות להתלבש – והפריטים יהיו בדרך אליך.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

נגישות
התחל צ'אט
1
צריכות עזרה?
היי, ברוכים הבאים למותג B-CHIC
איך נוכל לעזור?, לכל שאלה שלחו לנו הודעה, מבטיחים אנחנו עונים מהר :)