מטפחות ראש – ככה תהיי מיוחדת

כיצד קושרים מטפחות ראש נכון? היכן קונים מטפחות אופנתיות ומיוחדות? מה כדאי לדעת לפני שבוחרים מטפחת לראש?

אישה נשואה על פי ההלכה חובשת לראשה כיסוי ראש, כאשר לכל אישה, בהתאם להשקפת עולמה, כיסוי הראש יהיה אחר. יש נשים שיבחרו לחבוש פאה, יש נשים שיחבשו לראשן כובע ויש שיבחרו במטפחות ראש מלאות או חלקיות. מטפחות ראש כבר מזמן הפכו להיות פריט שהוא מעבר לנושא ההלכתי, כאשר המחשבה בבחירתן היא בראש ובראשונה אופנתית.

מציאת מטפחות ראש אופנתיות ומיוחדות

מציאת מטפחות ראש אופניות היא אינה משימה קשה כיום כיוון שהשכילו המעצבים להבין שהדרישה לכך גבוהה והתאימו את עצמם. כיום ניתן למצוא באתרי האינטרנט השונים ובכל חנויות האופנה הפונות לקהל הדתי והמסורתי, מטפחות ראש בכל הצבעים, הטקסטורות וצורות הקשירה. כדאי לבחור מקום בו מגוון רחב, מבצעים ומחירים מיוחדים שיאפשרו רכישה של מטפחות מצבעים שונים שישדרגו את ארון הבגדים פלאים.

אילו מטפחות ראש מתאימות לקיץ?

לעונת הקיץ מומלץ לרכוש מטפחות מאווררות ומבדים נושמים ונעימים. בדים נושמים יכולים להיות מכותנה בשילוב לייקרה או משי. חשוב לשים לב שהמטפחות מספיק גמישות כדי שיאפשרו קשירה מבלי להצמיד אותן יתר על המידה לראש, דבר שעלול לגרום להזעה מוגברת בימי הקיץ הלוהטים. דבר נוסף שכדאי לדעת הוא שצבעים בהירים נוטים לקלוט פחות חום ולכן הם מומלצים יותר בקיץ.

טיפים לקשירת מטפחת הראש

רק כאשר מתנסים שוב ושוב בקשירות מצליחים בסופו של דבר לעשות זאת בטבעיות ולכן מומלץ לבחור שיטת קשירה ולהתאמן עליה כמה פעמים. את שיטות הקשירה השונות ניתן למצוא באתרי אינטרנט, פורומים וביו טיוב, במדריכים מצולמים בווידאו המסבירים במדויק כיצד יש לבצע אותן.

כמה טיפים שכדאי להכיר –

  • אם המטפחת מחליקה מהראש בעת הקשירה כדאי להניח את המטפחת נמוך יותר באזור המצח, להעלות אותו ולקפל בסוף הקשירה.
  • ניתן להשתמש גם בגרביון מתחת למטפחת כדי לשמור על יציבותה או לעשות שימוש בסיכות כדי להדקה.
  • כדי להגמיש מטפחות עבות שאינן נוחות לקשירה כדאי לכבס אותן עם מרכך.
  • נשים עם שיער ארוך צריכות לבחור מטפחות שמתאימות לשיער ארוך – מסיבות מובנות.
  • לעומת זאת, נשים עם שיער קצר שרוצות ליצור פקעת יכולות להכניס לתוך המטפחת פקעת של גרביון ניילון וללפף את הרגליות המטפחת עליה עד שהיא נראית כמו פקעת שיער בתוך המטפחת.

מטפחות איכותיות שמשדרגות כל ארון

אתר b-chic מציע מגוון רחב של מטפחות ראש. אנו שמנו לעצמו למטרה להוות כתובת לכל אישה שמעוניינת באופנה צנועה ובכיסויי ראש, הן מבחינה הלכתית והן מבחינה אופנתית. באתר ניתן למצוא שמלות, חצאיות, חולצות, כיסויי ראש ואקססוריז שיהפכו כל אישה שומרת מצוות לאופנתית ומיוחדת.

אנו מציעים לך להיכנס כבר עכשיו לאתר ולהזמין לעצמך מטפחות ייחודיות במחירים משתלמים – והם כבר יהיו בדרך אליך.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

נגישות
התחל צ'אט
1
צריכות עזרה?
היי, ברוכים הבאים למותג B-CHIC
איך נוכל לעזור?, לכל שאלה שלחו לנו הודעה, מבטיחים אנחנו עונים מהר :)