אופנה לדתיות – כל מה שאת צריכה לדעת

כיצד עולם האופנה הצנועה השתנה בשנים האחרונות? האם ניתן למצוא אופנה צנועה איכותית באתרי אינטרנט? היכן כדאי לרכוש אופנה צנועה אונליין?

המהפך שעבר עולם האופנה בשנים האחרונות לא פסח על הקהל הדתי ולמעשה אף התעצם ושבר שיאים חדשים. נשים צנועות רוצות להיות צנועות ויפות, אופנתיות וזורחות ועולם האופנה שמע אותן לפני עשור והתאים את עצמו. כיום אופנה לדתיות זמינה לכל אחת, במחירים שווים לכל כיס ומושקעת מחשבה רבה מאחורי העיצובים, בחירת הבדים והאקססוריז שהופכים כל מראה למושלם.

אין שום סיבה בעולם שאישה צנועה לא תהיה יפה, מטופחת ומקורית בלבוש שלה וכל זאת מבלי שהדבר יגרע מצניעותה.

 

אופנה לדתיות

אופנה לדתיות והמהפך בעשור האחרון

בגדים צנועים היו מאז ומתמיד בגדים אפורים וכהים, ללא קווים שמתחשבים במבנה הגוף ולעיתים מבדים שאינם איכותיים. נושא זה השתנה בעשור האחרון כשלאט לאט השכילו להבין יצרני הבגדים כי יש כאן שוק שלם שאף אחד לא מתייחס אליו ברצינות.

נשים דתיות רוצות להיות אופנתיות כמו כולן והדבר לא צריך להשליך על היותן צנועות. חנויות גדולות, רשתות ומעצבים פרטיים שמו לב לפוטנציאל ומימשו אותו בדמות ייצור אופנה צנועה עם שיק, סטייל ונוחות שלא היו בעבר

כללי אופנה לדתיות

כל אישה על פי השקפת עולמה בוחרת מהם הכללים החלים עליה בכל הנוגע לצניעות, יש שיקפידו יותר ויש שפחות וכל הדרכים מקובלות. עם זאת, ישנם כמה כללי בסיס לאופנה הצנועה שניתן לראות בכל מקום, האחד הוא אורך השרוולים והשמלה – מקובל כי השמלה תהיה באורך הברכיים ותכסה אותן מעט, השרוולים יהיו באורך המרפק. שמלות צנועות תמיד יהיו ללא מחשוף וכשמדובר על נשים נשואות יצטרפו גם כיסויי הראש לשמלה, שוב, כל אחת על פי השקפת עולמה ורצונה האישי. 

חולצה מכופתרת EARTH

כיצד מרכיבים אופנה לכל השנה

נשים דתיות עושות היום הכול – הן נשות קריירה, הן לומדות, הן מגדלות ילדים והן דואגות לבית ולכן רצוי מאוד להרכיב ארון בגדים שיתאים לכל אלו. חשוב לבחור ליום יום בגדים נוחים, מאווררים שיקלו על מטלות היום, על ההליכה ועל העבודה. כדאי לבחור בגדים שיהיו נוחים לאורך שעות רבות, גמישים ומותאמים למידה ושיהיה מגוון רחב מספיק כדי שניתן יהיה לחוש אופנתית במהלך כל השבוע.
צפי בקולקציית שמלות צנועות ליום יום

 

לחורף,  מומלץ להצטייד בבגדים חמים ותואמים את העונה ולהתאים כיסוי ראש חמימים ונעימים וכמובן שמומלץ שבכל ארון תהיה לפחות שמלה אחת איכותית לכל עונה, שתתאים לאירועים השונים של המשפחה והחברים. 

כיסוי ראש לונג שחור דגם רקמה פרחונית

משדרגים לך את הארון

אתר b-chic הנו אתר בו מגוון רחב במיוחד של פריטי אופנה לדתיות. הפריטים באתר אופנתיים, מבדים איכותיים ובעיצובים עכשוויים וכל זאת במחירים שווים לכל כיס. כדי ליהנות מאופנה איכותית לא צריך להתאמץ, כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר, להתרשם ולהזמין – המשלוח כבר יהיה בדרך אליך.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

נגישות
התחל צ'אט
1
צריכות עזרה?
היי, ברוכים הבאים למותג B-CHIC
איך נוכל לעזור?, לכל שאלה שלחו לנו הודעה, מבטיחים אנחנו עונים מהר :)